رامي جمال يطرح أغنية يا دمعي على يوتيوب - بوابة الشروق
السبت 29 يونيو 2024 4:09 م القاهرة القاهرة 24°

الأكثر قراءة

قد يعجبك أيضا

شارك برأيك

هل تؤيد دعوات مقاطعة بعض المطاعم التي ثبت دعمها لجنود الاحتلال؟

رامي جمال يطرح أغنية يا دمعي على يوتيوب


نشر في: الأربعاء 26 يونيو 2024 - 10:24 م | آخر تحديث: الأربعاء 26 يونيو 2024 - 10:24 م

طرح المطرب رامي جمال، أحدث أغانيه، والتي تحمل اسم «يا دمعي»، عبر قناته الخاصة على موقع «يوتيوب»، وهي من كلمات مصطفى حسن، وألحان مصطفى العسال، وتوزيع ومكس، وماستر أماديو.

وتقول كلمات الأغنية: «ويا مخي مين لففك ويا وجعي إزاي أخففك.. ويا دمعي يا دمعي يا دمعي يا دمعي.. نفسي في فرحة تنشفك.. يا أصحابي طلعتوا عيرة.. ملكوش غير سيرتي سيرة.. غلاوتكم راحت غلاوتكم من بعد ما كانت كبيرة.. رشّوا في سكتي خناجرهم.. وأنا مأمنتش غيرهم.. وروني كتير من شرهم ومدوقتش حاجة من خيرهم.. ومدوقتش حاجة من خيرهم.. ويا مخي مين لففك ويا وجعي إزاي أخففك».

كما تضمنت كلمات الأغنية: «ويا دمعي يا دمعي يا دمعي يا دمعي.. نفسي في فرحة تنشفك.. روحتلهم ردوا بابهم.. يحرم على قلبي عتابهم.. مش مديهم حب تاني هما خلاص خدوا منابهم.. بره من قلبي اتطردوا لو يستاهلوا كانوا قعدوا.. الظاهر إن الناس الحلوة خلصوا خلاص بقى وانقرضوا.. خلصوا خلاص بقى وانقرضوا.. ويا مخي مين لففك ويا وجعي إزاي أخففك.. ويا دمعي يا دمعي يا دمعي يا دمعي.. نفسي في فرحة تنشفك.. واللي سكنتم مساكني من نقطة ضعفي مسكني.. بطلت الطيبة بطلتها ومفيش حاجة هتحركني.. عززته سقاني من ذله صدمتني ابيار غله.. ويا عيني عليا مع إني قدمت الأسبوع كله.. قدمت الأسبوع كله.. ويا مخي مين لففك ويا وجعي إزاي أخففك.. ويا دمعي يا دمعي يا دمعي يا دمعي.. نفسي في فرحة تنشفك».

يشار إلى أن رامي جمال طرح قبل شهرين أغنية «شاهد الله»، من ألبومه الأخير «خليني أشوفك»، وهي من كلمات عمرو تيام، وألحان مصطفى العسال، وتوزيع محمد رئيس، ومكس وماستر محمد مجدي.

 



قد يعجبك أيضا

شارك بتعليقك