رامي إمام يوجه رسالة للفنان حسن حسني - بوابة الشروق
الجمعة 4 أكتوبر 2024 1:34 ص القاهرة القاهرة 24°

الأكثر قراءة

قد يعجبك أيضا

شارك برأيك

هل تؤيد دعوات مقاطعة بعض المطاعم التي ثبت دعمها لجنود الاحتلال؟

رامي إمام يوجه رسالة للفنان حسن حسني

دينا درويش
نشر في: الأربعاء 21 نوفمبر 2018 - 8:59 م | آخر تحديث: الأربعاء 21 نوفمبر 2018 - 8:59 م

نشر المخرج رامي إمام عبر حسابه بموقع "إنستجرام" صورة للفنان حسن حسني من حفل افتتاح القاهرة السينمائي، معلقا: " الراجل ده أجيال كتير في الفن عدت عليه، من أواخر السبعينات لحد يومنا هذا، اشتغل مع جميع ممثلين وممثلات مصر بلا استثناء، الراجل ده كان العامل المشترك في جميع أفلام شباب الفنانين من منتصف التسعينات برضة لحد وقتنا هذا ".

وعبر رامي عن احساسه بالفخر لأنه عملا سويا في فيلم "غبي منه فيه" وفيلم "بوحة"، مؤكدا أنه استمتع بالعمل معه لبساطته وخفة دمه وتلقائيته".

ووجه رامي الشكر لرئيس مهرجان القاهرة السينمائي المنتج محمد حفظي، مختتما:" ربنا يكرمك يا عّم حسن ويديك الصحة والعافية، وتفضل علي طول وسطينا وتفرحنا".

View this post on Instagram

الراجل ده اجيال كتيييير في الفن عدت عليه ... من أواخر السبعينات لحد يومنا هذا ... الراجل ده اشتغل مع جميع ممثلين و ممثلات مصر بلا استثناء ... الراجل ده كان العامل المشترك في جميع أفلام شباب الفنانين من منتصف التسعينات و برضة لحد و قتنا هذا ... و انا واحد من اللي كان له الفخر و الشرف أني اشتغل معاه في " غبي منه فيه" و " بوحة " ... و قد ايه استمتعت في الشغل معاه لبساطته و خفة دمه و تلقائيته ... شكرًا مهرجان القاهرة السينمائي و رئيسه و مديره لتكريمكم النجم الكبير حسن حسني ... ربنا يكرمك يا عّم حسن و يديك الصحة و العافية ... و تفضل علي طول وسطينا و تفرحنا 🙏🏻

A post shared by Rami Imam (@ramimam) on



قد يعجبك أيضا

شارك بتعليقك