عمرو سعد: أحترم زملائي.. ولا أنسى كل من ساعدني - بوابة الشروق
الجمعة 5 يوليه 2024 3:26 ص القاهرة القاهرة 24°

الأكثر قراءة

قد يعجبك أيضا

شارك برأيك

هل تؤيد دعوات مقاطعة بعض المطاعم التي ثبت دعمها لجنود الاحتلال؟

عمرو سعد: أحترم زملائي.. ولا أنسى كل من ساعدني

الفنان / عمرو سعد
الفنان / عمرو سعد
كتبت- دينا درويش:
نشر في: الثلاثاء 24 يوليه 2018 - 7:20 م | آخر تحديث: الثلاثاء 24 يوليه 2018 - 7:20 م

نشر الفنان عمرو سعد عبر حسابه بموقع "إنستجرام" صورة مجمعة من أعماله السينمائية والدرامية خلال مشواره الفني.

وعلق عمرو سعد، على الصورة قائلا: "من ساعة ما بدأت وانا بحاول أهتم بالاختيار على قد فهمي وأقدم حاجة ممكن تتشاف أكتر من مرة على قد فهمي برضه.. احترم زمايلي جدًا وبحاول كل عمل اساعد وخاصًة اللي جديد منهم أو اللي لسة بيبدأ وده لأني فعلًا تعبت قوي في البدايات".

وأعرب الفنان الشاب عن تقديره لكل من ساعده ومد له يد العون، قائلا: «خطر ننساهم حتى لو كانوا مش محتاجينا.. لأن ربنا مش هايبارك لنا.. وربنا قال لا تنسوا الفضل بينكم».

يذكر أن عمرو سعد يُعرض له حاليًا فيلم "كارما" الذي يشارك في بطولته الفنانة غادة عبد الرازق وزينة ودلال عبد العزيز ومجدي كامل وخالد الصاوي ووفاء عامر وآخرون، وتأليف وإخراج خالد يوسف.

 

من ساعة ما بدأت وانا بأحاول اهتم بالاختيار علي قد فهمي واقدم حاجة ممكن تتشاف اكتر من مرة علي قد فهمي بردو😀 احترم زمايلي جدا وباحاول كل عمل اساعد وخاصتا اللي جديد منهم أو اللي لسة بيبدأ وده لأني فعلا تعبت قوي في البدايات والاهم من ده كله أني ما انساش الفضل لاي حد وقف معايا في الاول ومد أيديه ودي ناس قليلين جدا باتمني أكون زييهم.... الناس اللي كانوا خطوه مهمة في حياتنا أو ربنا جعلهم سبب في نجاحنا خطر ننساهم حتي لو كانوا مش محتاجينا ....لان ربنا مش هايباركلنا وربنا قال لا تنسوا الفضل بينكم

A post shared by Amr Saad (@amrsaad.official) on



قد يعجبك أيضا

شارك بتعليقك